keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Voihan pee

sanon minä.

Olin tänään naisten klinikalla kontrollissa. Verenpainetaudin ja kilpirauhasarvojen takia. Sain ajan kun itse soittelin helmikuussa lääkereseptiä loppuneille lääkkeille.

No joo, tänään sitten selvisi että minun olisi pitänyt olla JATKUVASSA seurannassa koko ajan. Edellinen lääkäri oli tehnyt virheen, ja unohtanut(?) laittaa paperit synnytyslääkärille seurantaa varten! Näin tänään sanoi tämä lääkäri.
Ja kävinkin marraskuulle asti ahkerasti siellä naisten klinikalla. Tämä lääkäri vaihtoi Turkuun töihin, ja näin minun asiani jäi.

Olisi pitänyt ultrata istukan toimintaa, ja verenkiertoa. Että vauva saa tarpeeksi happea ja ravintoa.

Ei ole ultrattu, eikä labrakokeita otettu riittävästi.

Nyt odotan soittoa ultraan.

Mulla näköjään huono tuuri näissä hoitoasioissa. Toivottavasti mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti